زمان جاری : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 - 3:05 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 19
نویسنده پیام
mohamadreza آفلاین

مدیر کل سایت
قرار داده نشده
ارسال‌ها : 7
عضویت: 22 /3 /1392
محل زندگی: qazvin
تشکر شده : 1
قوانین انجمن
با سلام به کاربران گرامی

با تشکر از ثبت نام در انجمن خفنستون قبل از هرگونه فعالیت لطفا قوانین انجمن را کاملا مطالعه کنید :

1. استفاده از کلمات یا تصاویر رکیک و نامناسب در پروفایل کاربر (شامل نام کاربری، آواتار، امضا و ...) همچنین در نوشته ها و تاپیکها تحت هیچ شرایطی مجاز نیست.

تبصره: استفاده از کلماتی که به نحوی با اسامی مدیران و ادمینهای سایت مشابهت داشته باشد یا کاربران را گمراه کند، مجاز نیست.

2. هر کاربر تنها حق انتخاب یک نام کاربری را داشته و در صورت فعالیت یک کاربر با دو اکانت هر دو اکانت محدود یا حذف خواهد شد.

3. هر مطلب صرفا بيانگر نظر و عقيده نويسنده آن است و بيانگر نظر و عقيده مسئولان انجمن و يا تفکر حاکم بر اين انجمن نيست. بديهی است مسئوليت تمامی مطالب و نوشته ها بر عهده شخص نويسنده آنهاست.

4. احترام به کاربران و مدیران سایت، حفظ روحیه دوستی و رعایت حقوق دیگران، شرط ادامه فعالیت در یک محیط عمومی مجازی مانند فروم است.

5. انتخاب عناوین مناسب برای بحث ها و تاپیکها، نوشتن مطالب به فارسی و درج لینک مرجع در هنگام نقل قول از سایت دیگر، شروع بحث (تاپیک) در بخش (فروم) مناسب، از وظایف مهم کاربران است.

ارسال تاپیکهای مشابه، انحراف موضوع تاپیک و نوشتن مطالب غیر مرتبط با موضوع مورد بحث مجاز نیست. همچنین هر تاپیک را فقط در یک فروم (مناسب موضوع تاپیک) بنویسید.

6. بحث در مورد دين، سياست، مذهب، مقدسات و مسایل مربوطه در هر نوع و روش آن (چه موافق و چه مخالف) ، هيچ كمكي در راستاي نيل به اهداف فني سايت ننموده و تحت هیچ شرایطی مجاز نیست.

7. بحث در مورد راه های عبور از فیلتر، نرم افزارها ، معرفی سایتهای فیلتر شده و مسایل مرتبط تحت هیچ شرایطی مجاز نیست.

8. منازعات و مشکلات شخصی خود را خارج از فروم حل کنید. انجمنهای فروزن بکس اجازه مطرح کردن اتهامات صحیح یا نادرستی که مستقیما نام افراد یا شرکتها را تحت تاثیر قرار می دهد

(حتی به جهت روشن کردن اذهان و در هر موضوع که باشد) نمی دهد.

9. نوشتن تاپیکهای تبلیغاتی و تجاری فقط در فروم مجاز است. و هرگونه تبلیغات بی جا از سایتها و انجمنهای مشابه به منظور جذب کاربر ممنوع بوده و با کاربر خاطی در اولین فرصت برخورد خواهد شد.

10. مسئولیت تمامی فایلها و یا تصاویر و ... كه از طریق سایت رد و بدل میشوند بر عهده كاربر فرستنده بوده و

فروزن بکس در قبال این گونه مسایل هیچ تعهدی در زمینه سالم بودن و ویروسی نبودن آنها و ... ندارد.

ما به شما پیشنهاد میكنیم حتما پس از دریافت فایلها و ... آنها را قبل از استفاده توسط نرم افزارهایی كه كار ویروس یابی و اسكن فایلها را بر عهده دارند ، چك نمایید.

11. طبق قوانین مالکیت مادی و معنوی نرم افزارهای دارای حق کپی رایت، معرفی، نشر و یا ارسال موضوعات مرتبط با Warez بمعنای عام آن (نرم افزارهای کرک شده) و به هرشکل در انجمنها ممنوع است.

12. در هنگام ساختن امضا در مشخصات شخصي خود ، از تبليغات تجاري (سايت و غيره) خودتان و ديگران جدا خودداري نماييد.

در صورتي كه سايت یا وبلاگ شما فعاليت آموزشي و يا فرهنگي دارد با ذكر فعاليت سايت براي شناساندن آن به كاربران ميتوانيد امضا را به سايت خود لينك دهيد

البته توجه داشته باشيد كه امضا بايد كوتاه باشد و در این صورت باید لینک سایت را در سایت یا وبلاگ شخصی خود قرار دهید.

13. اینجا سایت دوست یابی نیست و این امورات بر خلاف قوانین است.

14. تخطی از هر یک از موارد فوق برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند تحت هیچ شرایطی مجاز نیست و دسترسی متخلفان بدون اطلاع قبلی محدود خواهد شد.

15. در هنگام مطرح کردن سوالات خود، انجمن مناسب را انتخاب نمایید و از مطرح کردن سوالات خود در انجمنهای نامتناسب با سوالتان خودداری نمایید.

16- ارائه لينك دانلود فيلم و ترانه ممنوع ميباشد و فقط در پیام خصوصی مجاز به این کار میباشید

17- از ارسال مطالب تكراري و مطالب بی مورد و زاید خودداري نمایید.

18 - گزارش بیهوده دادن در مورد یک ارسال خود یک نوع تخلف محسوب میشود و در صورت دادن گزارش بیهوده به فرد گزارش دهنده اخطار داده میشود.

19- در صورتي كه ميخواهيد از مباحث و آموزشهايي كه در اين انجمنها ذكر شده است در جايي ديگر و يا در سايت خود استفاده كنيد ذكر نام سايت و نام نويسنده مطلب الزاميست

20- تبلیغ این فروم در امضا یا آواتار و یا پیغام خصوصی به هیچ عنوان در سایت های دیگر مجاز نیست . ( در صورتی مجاز خواهد بود که با مدیریت ان سایت از قبل هماهنگ شده باشد )

- رعایت قوانین فوق برای کلیه کاربرانی که ثبت نام می کنند الزامی است.


- در صورت تغییر در این قوانین، از طریق بخش اطلاعیه های فروم به اطلاع کاربران محترم خواهد رسید.
پنجشنبه 24 مرداد 1392 - 13:18
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از mohamadreza به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: shahin-sorkh &
ارسال پاسخ
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :